Koordynator ds. administracji i dokumentacji MIEJSCE PRACY:
Biuro Budowy na terenie Elektrociepłowni Engie EC Słupsk.
TERMIN ROZPOCZĘCIA PRACY:
01.08 2024
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe techniczne - preferowana znajomość urządzeń energetycznych
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office – Excel, Word ora Outlook
- Doświadczenie w koordynacji obiegu dokumentacji wykonawczej, jakościowej
- Doświadczenie w koordynacji podwykonawców na budowie
- Doświadczenie w redagowaniu zamówień, pism przewodnich, przekazań
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
- Mile widziana znajomość rysunku technicznego
- Czynne prawo jazdy Kategorii B
- Umiejętność pracy w stresie pod presją czasu
- Dyspozycyjność, zaangażowanie, sumienność i merytoryczne podejście do zadań
OBOWIĄZKI:
- Obsługa przyjmowania i emitowania korespondencji
- Przygotowania przepustek materiałowych i osobowych dla podwykonawców i prowadzenie ich rejestru
- Kompletacja i archiwizacja dokumentacji technicznej, atestów materiałowych, DTR, kart gwarancyjnych dotyczącej realizacji projektu
- Sporządzanie i bieżące aktualizowanie wykazów dokumentacji projektów
- Prowadzenie wymiany dokumentów pomiędzy biurem budowy a siedzibą firmy
- Zamawianie, koordynacja i dystrybucja sprzętu biurowego
- Kompletowanie i weryfikowanie poprawności dokumentacji pod względem formalnym i ilościowym
- Dbałość o funkcjonalność dostępu do danych na serwerze budowy w tym obsługa dokumentów związanych z ISO i RODO
- Przygotowywanie raportów dla Kierownika Projektu
- .
OFERUJEMY:
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość rozwoju osobistego i stabilnego zatrudnienia
- Zatrudnienie w formie umowy o pracę
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny na adres e-mail: Dzial.Personalny@sefako.pl lub przekazanie osobiście w siedzibie Spółki – pokój nr 3 w budynku A (Dział Personalny).
MIEJSCE PRACY:
Biuro Budowy na terenie Elektrociepłowni Engie EC Słupsk.
TERMIN ROZPOCZĘCIA PRACY:
01.08 2024
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe techniczne - preferowana znajomość urządzeń energetycznych
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office – Excel, Word ora Outlook
- Doświadczenie w koordynacji obiegu dokumentacji wykonawczej, jakościowej
- Doświadczenie w koordynacji podwykonawców na budowie
- Doświadczenie w redagowaniu zamówień, pism przewodnich, przekazań
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
- Mile widziana znajomość rysunku technicznego
- Czynne prawo jazdy Kategorii B
- Umiejętność pracy w stresie pod presją czasu
- Dyspozycyjność, zaangażowanie, sumienność i merytoryczne podejście do zadań
OBOWIĄZKI:
- Obsługa przyjmowania i emitowania korespondencji
- Przygotowania przepustek materiałowych i osobowych dla podwykonawców i prowadzenie ich rejestru
- Kompletacja i archiwizacja dokumentacji technicznej, atestów materiałowych, DTR, kart gwarancyjnych dotyczącej realizacji projektu
- Sporządzanie i bieżące aktualizowanie wykazów dokumentacji projektów
- Prowadzenie wymiany dokumentów pomiędzy biurem budowy a siedzibą firmy
- Zamawianie, koordynacja i dystrybucja sprzętu biurowego
- Kompletowanie i weryfikowanie poprawności dokumentacji pod względem formalnym i ilościowym
- Dbałość o funkcjonalność dostępu do danych na serwerze budowy w tym obsługa dokumentów związanych z ISO i RODO
- Przygotowywanie raportów dla Kierownika Projektu
- .
OFERUJEMY:
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Możliwość rozwoju osobistego i stabilnego zatrudnienia
- Zatrudnienie w formie umowy o pracę
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny na adres e-mail: Dzial.Personalny@sefako.pl lub przekazanie osobiście w siedzibie Spółki – pokój nr 3 w budynku A (Dział Personalny).
Specjalista ds. Ofertowania WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne lub handlowe,
- znajomość rynku energetycznego,
- doświadczenie w pracy związanej z przygotowaniem i nadzorowaniem procesu sporządzania ofert w przetargach,
- znajomość norm i przepisów branżowych,
- umiejętność pracy z dokumentacją techniczną,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- samodzielność w prowadzeniu projektów.
OBOWIĄZKI:
- pozyskiwanie zapytań ofertowych,
- przygotowywanie ofert handlowych na podstawie warunków technicznych,
- przygotowywanie niezbędnej dokumentacji przetargowej i prowadzenie procesu ofertowego w oparciu o wymagania inwestora oraz Prawo Zamówień Publicznych,
- opracowanie budżetów projektów,
- a i sporządzania harmonogramów realizacji,
- uzgadnianie z komórkami współpracującymi warunków realizacji zleceń,
- analiza ryzyk zleceń,
- prowadzenie procesu uzgadniania warunów umownych do momentu podpisania umowy,
- uczestniczenie w rozmowach i negocjacjach handlowych,
- pozyskiwanie i gromadzenie informacji na temat planowanych inwestycji i organizowanych przetargów w branży energetycznej,
- opieka nad klientem i sprawami mi od strony formalno - prawnej i marketingowo - handlowej,
- przygotowywanie raportów, analiz, i prezentacji dotyczących składanych ofert.
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- możliwość zdobywania doświadczenia,
- szkolenia zapewniające rozwój zawodowy,
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym
MIEJSCE PRACY: Sędziszów/ Gliwice
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny na adres e-mail: Dzial.Personalny@sefako.pl lub przekazanie osobiście w siedzibie Spółki – pokój nr 3 w budynku A (Dział Personalny).
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne lub handlowe,
- znajomość rynku energetycznego,
- doświadczenie w pracy związanej z przygotowaniem i nadzorowaniem procesu sporządzania ofert w przetargach,
- znajomość norm i przepisów branżowych,
- umiejętność pracy z dokumentacją techniczną,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- samodzielność w prowadzeniu projektów.
OBOWIĄZKI:
- pozyskiwanie zapytań ofertowych,
- przygotowywanie ofert handlowych na podstawie warunków technicznych,
- przygotowywanie niezbędnej dokumentacji przetargowej i prowadzenie procesu ofertowego w oparciu o wymagania inwestora oraz Prawo Zamówień Publicznych,
- opracowanie budżetów projektów,
- a i sporządzania harmonogramów realizacji,
- uzgadnianie z komórkami współpracującymi warunków realizacji zleceń,
- analiza ryzyk zleceń,
- prowadzenie procesu uzgadniania warunów umownych do momentu podpisania umowy,
- uczestniczenie w rozmowach i negocjacjach handlowych,
- pozyskiwanie i gromadzenie informacji na temat planowanych inwestycji i organizowanych przetargów w branży energetycznej,
- opieka nad klientem i sprawami mi od strony formalno - prawnej i marketingowo - handlowej,
- przygotowywanie raportów, analiz, i prezentacji dotyczących składanych ofert.
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- możliwość zdobywania doświadczenia,
- szkolenia zapewniające rozwój zawodowy,
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym
MIEJSCE PRACY: Sędziszów/ Gliwice
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny na adres e-mail: Dzial.Personalny@sefako.pl lub przekazanie osobiście w siedzibie Spółki – pokój nr 3 w budynku A (Dział Personalny).
Radca Prawny / Aplikant OBOWIĄZKI
- udział w przygotowaniu, opiniowanie oraz negocjowanie zapisów umów handlowych,
- wsparcie merytoryczne w realizowanych postępowaniach administracyjnych,
- bieżące doradztwo prawne wewnętrznym komórkom organizacyjnym Spółki, w tym udzielanie wyjaśnień w zakresie wykładni i stosowania przepisów prawa,
- sporządzanie porad i opinii prawnych,
- reprezentowaniu Spółki w postępowaniach sądowych i egzekucyjnych,
- wykonywanie innych zadań w zakresie obsługi prawnej.
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- wpis na listę radców prawnych lub aplikantów radcowskich (min. II rok),
- bardzo dobra znajomość prawa cywilnego, handlowego, administracyjnego, gospodarczego,
- doświadczenie w obsłudze umów handlowych,
- znajomość pakietu MS Office,
- zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielności oraz operatywność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- uczciwość, sumienność, dyspozycyjność,
- znajomość języka angielskiego.
OFERUJEMY:
- Stabilność zatrudnienia,
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności,
- Możliwość zdobywania doświadczenia.
Więcej informacji udziela Dział Personalny Fabryki Kotłów "SEFAKO" S.A. w Sędziszowie pod numerem telefonu: +48 41 381 10 73 wew. 405.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: elzbieta.wladymiruk@sefako.pl lub dzial.personalny@sefako.pl
OBOWIĄZKI
- udział w przygotowaniu, opiniowanie oraz negocjowanie zapisów umów handlowych,
- wsparcie merytoryczne w realizowanych postępowaniach administracyjnych,
- bieżące doradztwo prawne wewnętrznym komórkom organizacyjnym Spółki, w tym udzielanie wyjaśnień w zakresie wykładni i stosowania przepisów prawa,
- sporządzanie porad i opinii prawnych,
- reprezentowaniu Spółki w postępowaniach sądowych i egzekucyjnych,
- wykonywanie innych zadań w zakresie obsługi prawnej.
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- wpis na listę radców prawnych lub aplikantów radcowskich (min. II rok),
- bardzo dobra znajomość prawa cywilnego, handlowego, administracyjnego, gospodarczego,
- doświadczenie w obsłudze umów handlowych,
- znajomość pakietu MS Office,
- zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielności oraz operatywność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- uczciwość, sumienność, dyspozycyjność,
- znajomość języka angielskiego.
OFERUJEMY:
- Stabilność zatrudnienia,
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności,
- Możliwość zdobywania doświadczenia.
Więcej informacji udziela Dział Personalny Fabryki Kotłów "SEFAKO" S.A. w Sędziszowie pod numerem telefonu: +48 41 381 10 73 wew. 405.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: elzbieta.wladymiruk@sefako.pl lub dzial.personalny@sefako.pl
Specjalista/Kierownik Projektu OBOWIĄZKI:
- przygotowywanie pozyskanych projektów,
- zarządzanie projektem na etapie realizacji,
- zarządzanie głównym parametrami projektu ( koszty, zakres, jakość, cena),
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem,
- organizowanie wewnętrznych spotkań z udziałem osób odpowiedzialnych za poszczególne etapy projektu,
- analiza ryzyka związanego z projektem, wykonywanie raportów kontrolno-wynikowych z realizacji projektu.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,
- dyspozycyjność.
OFERUJEMY
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- możliwość zdobywania doświadczenia,
- szkolenia zapewniające rozwój zawodowy,
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym.
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny na adres e-mail: Dzial.Personalny@sefako.pl lub przekazanie osobiście w siedzibie Spółki – pokój nr 3 w budynku A (Dział Personalny).
- przygotowywanie pozyskanych projektów,
- zarządzanie projektem na etapie realizacji,
- zarządzanie głównym parametrami projektu ( koszty, zakres, jakość, cena),
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem,
- organizowanie wewnętrznych spotkań z udziałem osób odpowiedzialnych za poszczególne etapy projektu,
- analiza ryzyka związanego z projektem, wykonywanie raportów kontrolno-wynikowych z realizacji projektu.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,
- dyspozycyjność.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- możliwość zdobywania doświadczenia,
- szkolenia zapewniające rozwój zawodowy,
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym.
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny na adres e-mail: Dzial.Personalny@sefako.pl lub przekazanie osobiście w siedzibie Spółki – pokój nr 3 w budynku A (Dział Personalny).
Konstruktor Praca w biurze w Gliwicach lub w Sędziszowie w Dziale Projektowania Kotłów.
WYMAGANIA:
- preferowane wykształcenie wyższe techniczne o kierunkach mechanicznych, energetycznych, specjalnościach: systemy, urządzenia energetyczne, kotły, technologia cieplna
- znajomość programów wspomagających prace projektowe AutoCaD, Inventor, Solid Works, inne
- umiejętność konstruowania wymienników ciepła, elementów kotłów, w tym wykonywania podstawowych obliczeń cieplnych i wytrzymałościowych
- dobra znajomość podstawowych zagadnień termodynamiki, wymiany ciepła i mechaniki płynów, wytrzymałości materiałów
OFERUJEMY:
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- pełne wyzwanie i satysfakcja z pracy przy realizacji projektu
- możliwość zdobywania doświadczenia
- szkolenia zapewniające rozwój zawodowy
- możliwość wyjazdów zagranicznych przy realizacji projektu
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym
Więcej informacji pod numerem telefonu 041 3811073 wew. 405.
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV na adres e-mail: elzbieta.wladymiruksefako.pl
Praca w biurze w Gliwicach lub w Sędziszowie w Dziale Projektowania Kotłów.
WYMAGANIA:
- preferowane wykształcenie wyższe techniczne o kierunkach mechanicznych, energetycznych, specjalnościach: systemy, urządzenia energetyczne, kotły, technologia cieplna
- znajomość programów wspomagających prace projektowe AutoCaD, Inventor, Solid Works, inne
- umiejętność konstruowania wymienników ciepła, elementów kotłów, w tym wykonywania podstawowych obliczeń cieplnych i wytrzymałościowych
- dobra znajomość podstawowych zagadnień termodynamiki, wymiany ciepła i mechaniki płynów, wytrzymałości materiałów
OFERUJEMY:
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- pełne wyzwanie i satysfakcja z pracy przy realizacji projektu
- możliwość zdobywania doświadczenia
- szkolenia zapewniające rozwój zawodowy
- możliwość wyjazdów zagranicznych przy realizacji projektu
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym
Więcej informacji pod numerem telefonu 041 3811073 wew. 405.
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV na adres e-mail: elzbieta.wladymiruksefako.pl
Spawacz OPIS STANOWISKA:
Spawanie elementów ciśnieniowych i nieciśnieniowych ze stali węglowej i stopowej przy wykorzystaniu metod manualnych tj. TIG(141), MAG(135), E(111)
WYMAGANIA:
- aktualne uprawnienia spawalnicze UDT lub TÜV w zakresie metod TIG, MAG, E;
- co najmniej rok doświadczenia w pracy na obiektach przemysłowych (hala produkcyjna);
- umiejętność czytania dokumentacji spawalniczej (instrukcje WPS);
- umiejętność czytania rysunku technicznego w stopniu roboczym jest traktowana jako dodatkowy atut kandydata;
- zaangażowanie w powierzone obowiązki;
- brak przeciwwskazań lekarskich do pracy na wysokości powyżej 3 metrów;
- obligatoryjnie wykonanie próby przedprodukcyjnej spawania złącza celem potwierdzenia umiejętności kandydata i zaszeregowania w grupie kwalifikacyjnej.
OFERUJEMY:
- praca w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- zakwaterowanie w miejscu pracy;
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
- konkurencyjne wynagrodzenie stałe i motywacyjne, zależne od doświadczenia i posiadanych umiejętności kandydata;
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym.
Więcej informacji pod numerem telefonu 041 3811073 wew. 405
OPIS STANOWISKA:
Spawanie elementów ciśnieniowych i nieciśnieniowych ze stali węglowej i stopowej przy wykorzystaniu metod manualnych tj. TIG(141), MAG(135), E(111)
WYMAGANIA:
- aktualne uprawnienia spawalnicze UDT lub TÜV w zakresie metod TIG, MAG, E;
- co najmniej rok doświadczenia w pracy na obiektach przemysłowych (hala produkcyjna);
- umiejętność czytania dokumentacji spawalniczej (instrukcje WPS);
- umiejętność czytania rysunku technicznego w stopniu roboczym jest traktowana jako dodatkowy atut kandydata;
- zaangażowanie w powierzone obowiązki;
- brak przeciwwskazań lekarskich do pracy na wysokości powyżej 3 metrów;
- obligatoryjnie wykonanie próby przedprodukcyjnej spawania złącza celem potwierdzenia umiejętności kandydata i zaszeregowania w grupie kwalifikacyjnej.
OFERUJEMY:
- praca w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- zakwaterowanie w miejscu pracy;
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
- konkurencyjne wynagrodzenie stałe i motywacyjne, zależne od doświadczenia i posiadanych umiejętności kandydata;
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym.
Więcej informacji pod numerem telefonu 041 3811073 wew. 405