Kierownik Montażu Mechanicznego OPIS STANOWISKA:
- Kierowanie i koordynacja procesu montażu mechanicznego, w szczególności prowadzenie bezpośredniego nadzoru nad zespołem pracowników: spawaczy, monterów, itp. i podwykonawców,
- Zarządzanie terenem prowadzonych prac,
- Zarządzanie harmonogramem i budżetem realizowanych prac,
- Współpraca z interesariuszami projektu,
- Komunikowanie i raportowanie w oparciu o obowiązujące zasady i procedury,
- Klasyfikowanie i ustalanie priorytetów dla zmian w projekcie,
- Zarządzanie niezgodnościami i ich usuwaniem.
WYMAGANIA:
- Doświadczenie w zakresie kierowania zespołami montażowymi kotła i konstrukcji,
- Wykształcenie wyższe techniczne,
- Znajomość warunków realizacji prac spawalniczych części ciśnieniowych, konstrukcji stalowych,
- Samodzielność w działaniu.
OFERUJEMY:
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pracę w dynamicznie rozmijającej się spółce sektora energetycznego,
- Szkolenia zapewniające rozwój zawodowy,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym,
- Zdobywanie doświadczenia w realizacji strategicznych projektów w sektorze energetycznym.
Miejsce pracy: Rzeszów
Osoby zainteresowane powyższą ofertą proszę o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail : dzial_personalny@sefako.pl lub przekazanie osobiście w siedzibie Spółki – pokój nr. 3 w budynku A (Dział Personalny)
OPIS STANOWISKA:
- Kierowanie i koordynacja procesu montażu mechanicznego, w szczególności prowadzenie bezpośredniego nadzoru nad zespołem pracowników: spawaczy, monterów, itp. i podwykonawców,
- Zarządzanie terenem prowadzonych prac,
- Zarządzanie harmonogramem i budżetem realizowanych prac,
- Współpraca z interesariuszami projektu,
- Komunikowanie i raportowanie w oparciu o obowiązujące zasady i procedury,
- Klasyfikowanie i ustalanie priorytetów dla zmian w projekcie,
- Zarządzanie niezgodnościami i ich usuwaniem.
WYMAGANIA:
- Doświadczenie w zakresie kierowania zespołami montażowymi kotła i konstrukcji,
- Wykształcenie wyższe techniczne,
- Znajomość warunków realizacji prac spawalniczych części ciśnieniowych, konstrukcji stalowych,
- Samodzielność w działaniu.
OFERUJEMY:
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pracę w dynamicznie rozmijającej się spółce sektora energetycznego,
- Szkolenia zapewniające rozwój zawodowy,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym,
- Zdobywanie doświadczenia w realizacji strategicznych projektów w sektorze energetycznym.
Miejsce pracy: Rzeszów
Osoby zainteresowane powyższą ofertą proszę o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail : dzial_personalny@sefako.pl lub przekazanie osobiście w siedzibie Spółki – pokój nr. 3 w budynku A (Dział Personalny)
Specjalista ds. Ofertowania WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne lub handlowe,
- znajomość rynku energetycznego,
- doświadczenie w pracy związanej z przygotowaniem i nadzorowaniem procesu sporządzania ofert w przetargach,
- znajomość norm i przepisów branżowych,
- umiejętność pracy z dokumentacją techniczną,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- samodzielność w prowadzeniu projektów.
OBOWIĄZKI:
- pozyskiwanie zapytań ofertowych,
- przygotowywanie ofert handlowych na podstawie warunków technicznych,
- przygotowywanie niezbędnej dokumentacji przetargowej i prowadzenie procesu ofertowego w oparciu o wymagania inwestora oraz Prawo Zamówień Publicznych,
- opracowanie budżetów projektów,
- a i sporządzania harmonogramów realizacji,
- uzgadnianie z komórkami współpracującymi warunków realizacji zleceń,
- analiza ryzyk zleceń,
- prowadzenie procesu uzgadniania warunów umownych do momentu podpisania umowy,
- uczestniczenie w rozmowach i negocjacjach handlowych,
- pozyskiwanie i gromadzenie informacji na temat planowanych inwestycji i organizowanych przetargów w branży energetycznej,
- opieka nad klientem i sprawami mi od strony formalno - prawnej i marketingowo - handlowej,
- przygotowywanie raportów, analiz, i prezentacji dotyczących składanych ofert.
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- możliwość zdobywania doświadczenia,
- szkolenia zapewniające rozwój zawodowy,
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym
MIEJSCE PRACY: Sędziszów/ Gliwice
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny na adres e-mail: Dzial_Personalny@sefako.pl lub przekazanie osobiście w siedzibie Spółki – pokój nr 3 w budynku A (Dział Personalny).
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne lub handlowe,
- znajomość rynku energetycznego,
- doświadczenie w pracy związanej z przygotowaniem i nadzorowaniem procesu sporządzania ofert w przetargach,
- znajomość norm i przepisów branżowych,
- umiejętność pracy z dokumentacją techniczną,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- samodzielność w prowadzeniu projektów.
OBOWIĄZKI:
- pozyskiwanie zapytań ofertowych,
- przygotowywanie ofert handlowych na podstawie warunków technicznych,
- przygotowywanie niezbędnej dokumentacji przetargowej i prowadzenie procesu ofertowego w oparciu o wymagania inwestora oraz Prawo Zamówień Publicznych,
- opracowanie budżetów projektów,
- a i sporządzania harmonogramów realizacji,
- uzgadnianie z komórkami współpracującymi warunków realizacji zleceń,
- analiza ryzyk zleceń,
- prowadzenie procesu uzgadniania warunów umownych do momentu podpisania umowy,
- uczestniczenie w rozmowach i negocjacjach handlowych,
- pozyskiwanie i gromadzenie informacji na temat planowanych inwestycji i organizowanych przetargów w branży energetycznej,
- opieka nad klientem i sprawami mi od strony formalno - prawnej i marketingowo - handlowej,
- przygotowywanie raportów, analiz, i prezentacji dotyczących składanych ofert.
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- możliwość zdobywania doświadczenia,
- szkolenia zapewniające rozwój zawodowy,
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym
MIEJSCE PRACY: Sędziszów/ Gliwice
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny na adres e-mail: Dzial_Personalny@sefako.pl lub przekazanie osobiście w siedzibie Spółki – pokój nr 3 w budynku A (Dział Personalny).
Radca Prawny / Aplikant OBOWIĄZKI
- udział w przygotowaniu, opiniowanie oraz negocjowanie zapisów umów handlowych,
- wsparcie merytoryczne w realizowanych postępowaniach administracyjnych,
- bieżące doradztwo prawne wewnętrznym komórkom organizacyjnym Spółki, w tym udzielanie wyjaśnień w zakresie wykładni i stosowania przepisów prawa,
- sporządzanie porad i opinii prawnych,
- reprezentowaniu Spółki w postępowaniach sądowych i egzekucyjnych,
- wykonywanie innych zadań w zakresie obsługi prawnej.
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- wpis na listę radców prawnych lub aplikantów radcowskich (min. II rok),
- bardzo dobra znajomość prawa cywilnego, handlowego, administracyjnego, gospodarczego,
- doświadczenie w obsłudze umów handlowych,
- znajomość pakietu MS Office,
- zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielności oraz operatywność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- uczciwość, sumienność, dyspozycyjność,
- znajomość języka angielskiego.
OFERUJEMY:
- Stabilność zatrudnienia,
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności,
- Możliwość zdobywania doświadczenia.
Więcej informacji udziela Dział Personalny Fabryki Kotłów "SEFAKO" S.A. w Sędziszowie pod numerem telefonu: +48 41 381 10 73 wew. 405.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: elzbieta.wladymiruk@sefako.pl lub dzial_personalny@sefako.pl
OBOWIĄZKI
- udział w przygotowaniu, opiniowanie oraz negocjowanie zapisów umów handlowych,
- wsparcie merytoryczne w realizowanych postępowaniach administracyjnych,
- bieżące doradztwo prawne wewnętrznym komórkom organizacyjnym Spółki, w tym udzielanie wyjaśnień w zakresie wykładni i stosowania przepisów prawa,
- sporządzanie porad i opinii prawnych,
- reprezentowaniu Spółki w postępowaniach sądowych i egzekucyjnych,
- wykonywanie innych zadań w zakresie obsługi prawnej.
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe prawnicze,
- wpis na listę radców prawnych lub aplikantów radcowskich (min. II rok),
- bardzo dobra znajomość prawa cywilnego, handlowego, administracyjnego, gospodarczego,
- doświadczenie w obsłudze umów handlowych,
- znajomość pakietu MS Office,
- zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielności oraz operatywność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- uczciwość, sumienność, dyspozycyjność,
- znajomość języka angielskiego.
OFERUJEMY:
- Stabilność zatrudnienia,
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności,
- Możliwość zdobywania doświadczenia.
Więcej informacji udziela Dział Personalny Fabryki Kotłów "SEFAKO" S.A. w Sędziszowie pod numerem telefonu: +48 41 381 10 73 wew. 405.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: elzbieta.wladymiruk@sefako.pl lub dzial_personalny@sefako.pl
Samodzielny Specjalista ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy na projektach EPC WYMAGANIA :
- Wykształcenie wyższe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w ww. dziedzinie,
- Doświadczenie zawodowe min. 10 lat w obszarze BHP bezpośrednio na terenie budów,
- Znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz prawa pracy,
- Prawo jazdy kat. B,
- Wymagana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego na poziomie średniozaawansowanym,
- Predyspozycje do prowadzenia szkoleń oraz przekazywania wiedzy w zakresie BHP, PPOŻ i OŚ,
- Dobra znajomość obsługi komputera i praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- Dyspozycyjność (gotowość do wyjazdów służbowych),
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres,
- Bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań.
OBOWIĄZKI:
- Bezpośrednia praca na kontraktach (budowy na terenie Polski),
- Inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP zgodnie z systemami zarządzania obowiązującymi w Spółce,
- Kontrola warunków pracy oraz przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy na budowie lub na warsztacie
- Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, PPOŻ oraz ochrony środowiska wraz kierownikiem budowy, kierownikiem projektu dla obecnych i przyjmowanych pracowników na budowę,
- Doradztwo w zakresie organizacji stanowisk, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia,
- Udział w dokonywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego,
- Udział w tworzeniu i opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz plany BIOZ,
- Czynna pomoc przy organizacji budowy zgodnie z BHP oraz promowanie kultury bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych,
- Współpraca z poszczególnymi działami wewnętrznymi Spółki, inwestorami, firmami współpracującymi oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP,
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad BHP,
- Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji w zakresie edukacyjnym i sprawozdawczym,
- Tworzenie dokumentacji i raportów w tym informacji na cele promocyjno-marketingowe.
OFERUJEMY:
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pracę w dynamicznie rozmijającej się spółce sektora energetycznego.
- Możliwość rozwoju osobistego i stabilnego zatrudnienia.
- Zatrudnienie w formie umowy o pracę.
- Możliwość uczestnictwa w realizacji strategicznych projektów w sektorze energetycznym.
MIEJSCE PRACY: Projekty realizowane przez dział EPC (Puławy, Tychy, Żerań, Solec Kujawski, Olsztyn i dalsze).
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny na adres e-mail: Dzial_Personalny@sefako.pl lub przekazanie osobiście w siedzibie Spółki – pokój nr 3 w budynku A (Dział Personalny).
WYMAGANIA :
- Wykształcenie wyższe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w ww. dziedzinie,
- Doświadczenie zawodowe min. 10 lat w obszarze BHP bezpośrednio na terenie budów,
- Znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz prawa pracy,
- Prawo jazdy kat. B,
- Wymagana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego na poziomie średniozaawansowanym,
- Predyspozycje do prowadzenia szkoleń oraz przekazywania wiedzy w zakresie BHP, PPOŻ i OŚ,
- Dobra znajomość obsługi komputera i praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- Dyspozycyjność (gotowość do wyjazdów służbowych),
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres,
- Bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań.
OBOWIĄZKI:
- Bezpośrednia praca na kontraktach (budowy na terenie Polski),
- Inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP zgodnie z systemami zarządzania obowiązującymi w Spółce,
- Kontrola warunków pracy oraz przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy na budowie lub na warsztacie
- Przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, PPOŻ oraz ochrony środowiska wraz kierownikiem budowy, kierownikiem projektu dla obecnych i przyjmowanych pracowników na budowę,
- Doradztwo w zakresie organizacji stanowisk, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia,
- Udział w dokonywaniu i aktualizacji oceny ryzyka zawodowego,
- Udział w tworzeniu i opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz plany BIOZ,
- Czynna pomoc przy organizacji budowy zgodnie z BHP oraz promowanie kultury bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków oraz zdarzeń potencjalnie wypadkowych,
- Współpraca z poszczególnymi działami wewnętrznymi Spółki, inwestorami, firmami współpracującymi oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP,
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad BHP,
- Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji w zakresie edukacyjnym i sprawozdawczym,
- Tworzenie dokumentacji i raportów w tym informacji na cele promocyjno-marketingowe.
OFERUJEMY:
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pracę w dynamicznie rozmijającej się spółce sektora energetycznego.
- Możliwość rozwoju osobistego i stabilnego zatrudnienia.
- Zatrudnienie w formie umowy o pracę.
- Możliwość uczestnictwa w realizacji strategicznych projektów w sektorze energetycznym.
MIEJSCE PRACY: Projekty realizowane przez dział EPC (Puławy, Tychy, Żerań, Solec Kujawski, Olsztyn i dalsze).
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny na adres e-mail: Dzial_Personalny@sefako.pl lub przekazanie osobiście w siedzibie Spółki – pokój nr 3 w budynku A (Dział Personalny).
Koordynator ds. Kontroli Jakości i Spawalnictwa PROJEKT PUŁAWY 1 – OP-215
OBOWIĄZKI:
- Nadzór nad procesami kontroli jakości i spawalnictwa podczas realizacji prac kontraktowych.
- Nadzór jakościowy wraz z odbiorami odcinkowymi i końcowymi podczas realizacji prac kontraktowych zgodnie z wymogami kontraktu, przepisami oraz obowiązującym prawem.
- Wykonywanie badań NDT w ramach posiadanych uprawnień.
- Sporządzanie dokumentacji jakościowej z nadzorowanych prac zgodnie z wymogami kontraktu oraz nadzór nad jej przechowywaniem.
- Opiniowanie umiejętności spawaczy.
- Audyty prac jakościowych i spawalniczych u podwykonawców.
- Współpraca z Inspektorami Nadzoru Inwestora oraz z Inspektorami Jednostek Notyfikowanych.
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe techniczne,
- Doświadczenie nad procesami kontroli jakości i spawalnictwa,
- Doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji jakościowej,
- Doświadczenie w audytowaniu prac jakościowych i spawalniczych,
- Zaangażowanie , sumienność i merytoryczne podejście do zadań,
- Umiejętność pracy w stresie pod presją czasu.
OFERUJEMY:
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pracę w dynamicznie rozmijającej się spółce sektora energetycznego.
- Możliwość rozwoju osobistego i stabilnego zatrudnienia.
- Zatrudnienie w formie umowy o pracę.
- Możliwość uczestnictwa w realizacji strategicznych projektów w sektorze energetycznym.
MIEJSCE PRACY: Biuro Budowy na terenie Zakładów Azotowych w Puławach
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny na adres e-mail: Dzial_Personalny@sefako.pl lub przekazanie osobiście w siedzibie Spółki – pokój nr 3 w budynku A (Dział Personalny).
PROJEKT PUŁAWY 1 – OP-215
OBOWIĄZKI:
- Nadzór nad procesami kontroli jakości i spawalnictwa podczas realizacji prac kontraktowych.
- Nadzór jakościowy wraz z odbiorami odcinkowymi i końcowymi podczas realizacji prac kontraktowych zgodnie z wymogami kontraktu, przepisami oraz obowiązującym prawem.
- Wykonywanie badań NDT w ramach posiadanych uprawnień.
- Sporządzanie dokumentacji jakościowej z nadzorowanych prac zgodnie z wymogami kontraktu oraz nadzór nad jej przechowywaniem.
- Opiniowanie umiejętności spawaczy.
- Audyty prac jakościowych i spawalniczych u podwykonawców.
- Współpraca z Inspektorami Nadzoru Inwestora oraz z Inspektorami Jednostek Notyfikowanych.
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe techniczne,
- Doświadczenie nad procesami kontroli jakości i spawalnictwa,
- Doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji jakościowej,
- Doświadczenie w audytowaniu prac jakościowych i spawalniczych,
- Zaangażowanie , sumienność i merytoryczne podejście do zadań,
- Umiejętność pracy w stresie pod presją czasu.
OFERUJEMY:
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pracę w dynamicznie rozmijającej się spółce sektora energetycznego.
- Możliwość rozwoju osobistego i stabilnego zatrudnienia.
- Zatrudnienie w formie umowy o pracę.
- Możliwość uczestnictwa w realizacji strategicznych projektów w sektorze energetycznym.
MIEJSCE PRACY: Biuro Budowy na terenie Zakładów Azotowych w Puławach
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny na adres e-mail: Dzial_Personalny@sefako.pl lub przekazanie osobiście w siedzibie Spółki – pokój nr 3 w budynku A (Dział Personalny).
Specjalista/Kierownik Projektu OBOWIĄZKI:
- przygotowywanie pozyskanych projektów,
- zarządzanie projektem na etapie realizacji,
- zarządzanie głównym parametrami projektu ( koszty, zakres, jakość, cena),
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem,
- organizowanie wewnętrznych spotkań z udziałem osób odpowiedzialnych za poszczególne etapy projektu,
- analiza ryzyka związanego z projektem, wykonywanie raportów kontrolno-wynikowych z realizacji projektu.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,
- dyspozycyjność.
OFERUJEMY
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- możliwość zdobywania doświadczenia,
- szkolenia zapewniające rozwój zawodowy,
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym.
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny na adres e-mail: Dzial_Personalny@sefako.pl lub przekazanie osobiście w siedzibie Spółki – pokój nr 3 w budynku A (Dział Personalny).
- przygotowywanie pozyskanych projektów,
- zarządzanie projektem na etapie realizacji,
- zarządzanie głównym parametrami projektu ( koszty, zakres, jakość, cena),
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem,
- organizowanie wewnętrznych spotkań z udziałem osób odpowiedzialnych za poszczególne etapy projektu,
- analiza ryzyka związanego z projektem, wykonywanie raportów kontrolno-wynikowych z realizacji projektu.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,
- dyspozycyjność.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- możliwość zdobywania doświadczenia,
- szkolenia zapewniające rozwój zawodowy,
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym.
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny na adres e-mail: Dzial_Personalny@sefako.pl lub przekazanie osobiście w siedzibie Spółki – pokój nr 3 w budynku A (Dział Personalny).
Spedytor OPIS STANOWISKA
- pozyskiwanie nowych klientów i przewoźników,
- bieżąca obsługa zleceniodawców,
- bezpośrednia współpraca z przewoźnikami, w tym np. negocjowanie
- stawek transportowych,
- monitorowanie obsługiwanych zleceń,
- pilnowanie terminowości realizowanych usług nadzór nad rentownością
- zleceń transportowych,
- koordynowanie procesu transportowego.
WYMAGANIA
- minimum 3 lata doświadczenia w firmach logistycznych,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- umiejętności negocjacyjne i komunikatywność,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
OFERUJEMY
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- możliwość zdobywania doświadczenia,
- szkolenia zapewniające rozwój zawodowy,
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym.
Więcej informacji udziela Dział Personalny Fabryki Kotłów "SEFAKO" S.A. w Sędziszowie pod numerem telefonu: +48 41 381 10 73 wew. 405. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: dzial_personalny@sefako.pl
- pozyskiwanie nowych klientów i przewoźników,
- bieżąca obsługa zleceniodawców,
- bezpośrednia współpraca z przewoźnikami, w tym np. negocjowanie
- stawek transportowych,
- monitorowanie obsługiwanych zleceń,
- pilnowanie terminowości realizowanych usług nadzór nad rentownością
- zleceń transportowych,
- koordynowanie procesu transportowego.
- minimum 3 lata doświadczenia w firmach logistycznych,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- samodzielność i odpowiedzialność,
- umiejętności negocjacyjne i komunikatywność,
- umiejętność pracy pod presją czasu.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- możliwość zdobywania doświadczenia,
- szkolenia zapewniające rozwój zawodowy,
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym.
Więcej informacji udziela Dział Personalny Fabryki Kotłów "SEFAKO" S.A. w Sędziszowie pod numerem telefonu: +48 41 381 10 73 wew. 405. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: dzial_personalny@sefako.pl
Project Manager OPIS STANOWISKA
Kompleksowa realizacja projektu od momentu podpisania kontraktu do czasu zakończenia gwarancji:
- Zarządzanie realizacją umów i projektów.
- Udział w procesie przygotowania ofert i umów.
- Zarządzanie pracą zespołową projektantów różnych branż.
- Negocjowanie warunków umownych i finansowych z klientami.
- Sprawdzanie dokumentacji projektowej.
- Prowadzenie uzgodnień ze zleceniodawcami, inwestorami i dostawcami urządzeń oraz biurami współpracującymi we wszystkich stadiach projektowania i realizacji obiektu.
- Udział w uzgodnieniach formalnych ze zleceniodawcami, podwykonawcami i władzami administracyjnymi, samorządowymiw zakresie rozwiązań projektowych.
- Koordynacja i współudział w ustalaniu zasadniczych rozwiązań technicznych zawartych w opracowaniach.
- Planowanie, koordynowanie i kontrola projektów inwestycyjnych w zakresie mechanicznym i/lub budowlanym i/lub elektroenergetycznym.
- Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń i akceptacji urzędowych.
- Odpowiedzialność za opracowanie, realizowanie i kontrolowanie budżetu kontraktu.
- Odpowiedzialność za opracowanie, realizowanie i kontrolowanie harmonogramu robót.
- Zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów oraz terminowej realizacji przedsięwzięć
- Zarządzanie zespołem projektowym.
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne: energetyka lub budownictwo,
- min. 5-letni staż pracy na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w kierowaniu projektami inwestycyjnymi w przemyśle ze szczególnym uwzględnieniem realizacji energetycznych w tym kotłowych,
- umiejętność koordynacji pracy zespołowej,
- bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office, AutoCAD, MS PROJECT
- dobra znajomość zasad wyceny inwestycji, zarządzania projektami,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- samodzielność w prowadzeniu projektów,
- odpowiedzialność, stanowczość i zaangażowanie.
OFERUJEMY:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- możliwość zdobywania doświadczenia,
- szkolenia zapewniające rozwój zawodowy,
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym.
Więcej informacji udziela Dział Personalny Fabryki Kotłów "SEFAKO" S.A. w Sędziszowie pod numerem telefonu: +48 41 381 10 73 wew. 405. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: dzial_personalny@sefako.pl
OPIS STANOWISKA
Kompleksowa realizacja projektu od momentu podpisania kontraktu do czasu zakończenia gwarancji:
- Zarządzanie realizacją umów i projektów.
- Udział w procesie przygotowania ofert i umów.
- Zarządzanie pracą zespołową projektantów różnych branż.
- Negocjowanie warunków umownych i finansowych z klientami.
- Sprawdzanie dokumentacji projektowej.
- Prowadzenie uzgodnień ze zleceniodawcami, inwestorami i dostawcami urządzeń oraz biurami współpracującymi we wszystkich stadiach projektowania i realizacji obiektu.
- Udział w uzgodnieniach formalnych ze zleceniodawcami, podwykonawcami i władzami administracyjnymi, samorządowymiw zakresie rozwiązań projektowych.
- Koordynacja i współudział w ustalaniu zasadniczych rozwiązań technicznych zawartych w opracowaniach.
- Planowanie, koordynowanie i kontrola projektów inwestycyjnych w zakresie mechanicznym i/lub budowlanym i/lub elektroenergetycznym.
- Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń i akceptacji urzędowych.
- Odpowiedzialność za opracowanie, realizowanie i kontrolowanie budżetu kontraktu.
- Odpowiedzialność za opracowanie, realizowanie i kontrolowanie harmonogramu robót.
- Zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów oraz terminowej realizacji przedsięwzięć
- Zarządzanie zespołem projektowym.
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne: energetyka lub budownictwo,
- min. 5-letni staż pracy na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w kierowaniu projektami inwestycyjnymi w przemyśle ze szczególnym uwzględnieniem realizacji energetycznych w tym kotłowych,
- umiejętność koordynacji pracy zespołowej,
- bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office, AutoCAD, MS PROJECT
- dobra znajomość zasad wyceny inwestycji, zarządzania projektami,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- samodzielność w prowadzeniu projektów,
- odpowiedzialność, stanowczość i zaangażowanie.
OFERUJEMY:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- możliwość zdobywania doświadczenia,
- szkolenia zapewniające rozwój zawodowy,
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym.
Więcej informacji udziela Dział Personalny Fabryki Kotłów "SEFAKO" S.A. w Sędziszowie pod numerem telefonu: +48 41 381 10 73 wew. 405. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: dzial_personalny@sefako.pl
Kierownik Montażu OPIS STANOWISKA
- Przygotowywanie projektu montażowego do realizacji.
- Organizacja pracy podległych pracowników i zespołów oraz podwykonawców na placu montażu w oparciu o dokumentację kontraktową, rozliczanie z wykonanych zadań.
- Kontrolowanie przepływu dokumentacji i informacji, dokumentowanie i raportowanie wykonywanych działań.
- Prowadzenie rozmów i uzgodnień ze zleceniodawcami, dostawcami, czuwanie nad realizacją powierzonych zadań.
- Planowanie, koordynowanie i kontrola marżowości projektu.
- Odpowiedzialność za opracowanie, realizowanie i kontrolowanie harmonogramu robót i budżetu kontraktu.
- Zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów oraz terminowej realizacji projektu.
- Prowadzenie rozliczeń pracowniczych i finansowych.
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne (mechaniczne, energetycze, budownictwo itp.),
- doświadczenie w bezpośredniej realizacji kontraktów energetycznych w zakresie kierowania projektami montażowymi,
- dobra znajomość pakietu MS Office, AutoCAD, MS PROJECT,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (niemieckiego będzie dodatkowym atutem),
- gotowość do częstych i dłuższych wyjazdów służbowych w kraju i za granicą.
OFERUJEMY:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- możliwość zdobywania doświadczenia,
- szkolenia zapewniające rozwój zawodowy,
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym.
Więcej informacji udziela Dział Personalny Fabryki Kotłów "SEFAKO" S.A. w Sędziszowie pod numerem telefonu: +48 41 381 10 73 wew. 405. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: dzial_personalny@sefako.pl
OPIS STANOWISKA
- Przygotowywanie projektu montażowego do realizacji.
- Organizacja pracy podległych pracowników i zespołów oraz podwykonawców na placu montażu w oparciu o dokumentację kontraktową, rozliczanie z wykonanych zadań.
- Kontrolowanie przepływu dokumentacji i informacji, dokumentowanie i raportowanie wykonywanych działań.
- Prowadzenie rozmów i uzgodnień ze zleceniodawcami, dostawcami, czuwanie nad realizacją powierzonych zadań.
- Planowanie, koordynowanie i kontrola marżowości projektu.
- Odpowiedzialność za opracowanie, realizowanie i kontrolowanie harmonogramu robót i budżetu kontraktu.
- Zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów oraz terminowej realizacji projektu.
- Prowadzenie rozliczeń pracowniczych i finansowych.
WYMAGANIA
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne (mechaniczne, energetycze, budownictwo itp.),
- doświadczenie w bezpośredniej realizacji kontraktów energetycznych w zakresie kierowania projektami montażowymi,
- dobra znajomość pakietu MS Office, AutoCAD, MS PROJECT,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (niemieckiego będzie dodatkowym atutem),
- gotowość do częstych i dłuższych wyjazdów służbowych w kraju i za granicą.
OFERUJEMY:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- możliwość zdobywania doświadczenia,
- szkolenia zapewniające rozwój zawodowy,
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym.
Więcej informacji udziela Dział Personalny Fabryki Kotłów "SEFAKO" S.A. w Sędziszowie pod numerem telefonu: +48 41 381 10 73 wew. 405. Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: dzial_personalny@sefako.pl
Konstruktor Praca w biurze w Gliwicach lub w Sędziszowie w Dziale Projektowania Kotłów.
WYMAGANIA:
- preferowane wykształcenie wyższe techniczne o kierunkach mechanicznych, energetycznych, specjalnościach: systemy, urządzenia energetyczne, kotły, technologia cieplna
- znajomość programów wspomagających prace projektowe AutoCaD, Inventor, Solid Works, inne
- umiejętność konstruowania wymienników ciepła, elementów kotłów, w tym wykonywania podstawowych obliczeń cieplnych i wytrzymałościowych
- dobra znajomość podstawowych zagadnień termodynamiki, wymiany ciepła i mechaniki płynów, wytrzymałości materiałów
OFERUJEMY:
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- pełne wyzwanie i satysfakcja z pracy przy realizacji projektu
- możliwość zdobywania doświadczenia
- szkolenia zapewniające rozwój zawodowy
- możliwość wyjazdów zagranicznych przy realizacji projektu
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym
Więcej informacji pod numerem telefonu 041 3811073 wew. 405.
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV na adres e-mail: elzbieta.wladymiruk
sefako.pl
Praca w biurze w Gliwicach lub w Sędziszowie w Dziale Projektowania Kotłów.
WYMAGANIA:
- preferowane wykształcenie wyższe techniczne o kierunkach mechanicznych, energetycznych, specjalnościach: systemy, urządzenia energetyczne, kotły, technologia cieplna
- znajomość programów wspomagających prace projektowe AutoCaD, Inventor, Solid Works, inne
- umiejętność konstruowania wymienników ciepła, elementów kotłów, w tym wykonywania podstawowych obliczeń cieplnych i wytrzymałościowych
- dobra znajomość podstawowych zagadnień termodynamiki, wymiany ciepła i mechaniki płynów, wytrzymałości materiałów
OFERUJEMY:
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- pełne wyzwanie i satysfakcja z pracy przy realizacji projektu
- możliwość zdobywania doświadczenia
- szkolenia zapewniające rozwój zawodowy
- możliwość wyjazdów zagranicznych przy realizacji projektu
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym
Więcej informacji pod numerem telefonu 041 3811073 wew. 405.
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV na adres e-mail: elzbieta.wladymiruksefako.pl
Spawacz OPIS STANOWISKA:
Spawanie elementów ciśnieniowych i nieciśnieniowych ze stali węglowej i stopowej przy wykorzystaniu metod manualnych tj. TIG(141), MAG(135), E(111)
WYMAGANIA:
- aktualne uprawnienia spawalnicze UDT lub TÜV w zakresie metod TIG, MAG, E;
- co najmniej rok doświadczenia w pracy na obiektach przemysłowych (hala produkcyjna);
- umiejętność czytania dokumentacji spawalniczej (instrukcje WPS);
- umiejętność czytania rysunku technicznego w stopniu roboczym jest traktowana jako dodatkowy atut kandydata;
- zaangażowanie w powierzone obowiązki;
- brak przeciwwskazań lekarskich do pracy na wysokości powyżej 3 metrów;
- obligatoryjnie wykonanie próby przedprodukcyjnej spawania złącza celem potwierdzenia umiejętności kandydata i zaszeregowania w grupie kwalifikacyjnej.
OFERUJEMY:
- praca w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- zakwaterowanie w miejscu pracy;
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
- konkurencyjne wynagrodzenie stałe i motywacyjne, zależne od doświadczenia i posiadanych umiejętności kandydata;
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym.
Więcej informacji pod numerem telefonu 041 3811073 wew. 405
OPIS STANOWISKA:
Spawanie elementów ciśnieniowych i nieciśnieniowych ze stali węglowej i stopowej przy wykorzystaniu metod manualnych tj. TIG(141), MAG(135), E(111)
WYMAGANIA:
- aktualne uprawnienia spawalnicze UDT lub TÜV w zakresie metod TIG, MAG, E;
- co najmniej rok doświadczenia w pracy na obiektach przemysłowych (hala produkcyjna);
- umiejętność czytania dokumentacji spawalniczej (instrukcje WPS);
- umiejętność czytania rysunku technicznego w stopniu roboczym jest traktowana jako dodatkowy atut kandydata;
- zaangażowanie w powierzone obowiązki;
- brak przeciwwskazań lekarskich do pracy na wysokości powyżej 3 metrów;
- obligatoryjnie wykonanie próby przedprodukcyjnej spawania złącza celem potwierdzenia umiejętności kandydata i zaszeregowania w grupie kwalifikacyjnej.
OFERUJEMY:
- praca w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- zakwaterowanie w miejscu pracy;
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
- konkurencyjne wynagrodzenie stałe i motywacyjne, zależne od doświadczenia i posiadanych umiejętności kandydata;
- benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym.
Więcej informacji pod numerem telefonu 041 3811073 wew. 405