Koordynator ds. administracji i dokumentacji

MIEJSCE PRACY:

Biuro Budowy na terenie Elektrociepłowni Engie EC Słupsk.

TERMIN ROZPOCZĘCIA PRACY:

01.08 2024

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe techniczne - preferowana znajomość urządzeń energetycznych
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office – Excel, Word ora Outlook
  • Doświadczenie w koordynacji obiegu dokumentacji wykonawczej, jakościowej
  • Doświadczenie w koordynacji podwykonawców na budowie
  • Doświadczenie w redagowaniu zamówień, pism przewodnich, przekazań
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
  • Mile widziana znajomość rysunku technicznego
  • Czynne prawo jazdy Kategorii B
  • Umiejętność pracy w stresie pod presją czasu
  • Dyspozycyjność, zaangażowanie, sumienność i merytoryczne podejście do zadań

OBOWIĄZKI:

  • Obsługa przyjmowania i emitowania korespondencji
  • Przygotowania przepustek materiałowych i osobowych dla podwykonawców i prowadzenie ich rejestru
  • Kompletacja i archiwizacja dokumentacji technicznej, atestów materiałowych, DTR, kart gwarancyjnych dotyczącej realizacji projektu
  • Sporządzanie i bieżące aktualizowanie wykazów dokumentacji projektów
  • Prowadzenie wymiany dokumentów pomiędzy biurem budowy a siedzibą firmy
  • Zamawianie, koordynacja i dystrybucja sprzętu biurowego
  • Kompletowanie i weryfikowanie poprawności dokumentacji pod względem formalnym i ilościowym
  • Dbałość o funkcjonalność dostępu do danych na serwerze budowy w tym obsługa dokumentów związanych z ISO i RODO
  • Przygotowywanie raportów dla Kierownika Projektu
  • .

OFERUJEMY:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Możliwość rozwoju osobistego i stabilnego zatrudnienia
  • Zatrudnienie w formie umowy o pracę

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny  na adres e-mail:  Dzial_Personalny@sefako.pl  lub przekazanie osobiście w siedzibie Spółki – pokój nr 3 w budynku A (Dział Personalny).

 

 

Specjalista ds. Ofertowania

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe, preferowane techniczne lub handlowe,
  • znajomość rynku energetycznego,
  • doświadczenie w pracy związanej z przygotowaniem i nadzorowaniem procesu sporządzania ofert w przetargach,
  • znajomość norm i przepisów branżowych,
  • umiejętność pracy z dokumentacją techniczną,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • samodzielność w prowadzeniu projektów.

OBOWIĄZKI:

  • pozyskiwanie zapytań ofertowych,
  • przygotowywanie ofert handlowych na podstawie warunków technicznych,
  • przygotowywanie niezbędnej dokumentacji przetargowej i prowadzenie procesu ofertowego w oparciu o wymagania inwestora oraz Prawo Zamówień Publicznych,
  • opracowanie budżetów projektów,
  • a i sporządzania harmonogramów realizacji,
  • uzgadnianie z komórkami współpracującymi warunków realizacji zleceń,
  • analiza ryzyk zleceń,
  • prowadzenie procesu uzgadniania warunów umownych do momentu podpisania umowy,
  • uczestniczenie w rozmowach i negocjacjach handlowych,
  • pozyskiwanie i gromadzenie informacji na temat planowanych inwestycji i organizowanych przetargów w branży energetycznej,
  • opieka nad klientem i sprawami mi od strony formalno - prawnej i marketingowo - handlowej,
  • przygotowywanie raportów, analiz, i prezentacji dotyczących składanych ofert.

OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • możliwość zdobywania doświadczenia,
  • szkolenia zapewniające rozwój zawodowy,
  • benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym

MIEJSCE PRACY: Sędziszów/ Gliwice

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny  na adres e-mail:  Dzial_Personalny@sefako.pl  lub przekazanie osobiście w siedzibie Spółki – pokój nr 3 w budynku A (Dział Personalny).

Radca Prawny / Aplikant

OBOWIĄZKI

  • udział w przygotowaniu, opiniowanie oraz negocjowanie zapisów umów handlowych,
  • wsparcie merytoryczne w realizowanych postępowaniach administracyjnych,
  • bieżące doradztwo prawne wewnętrznym komórkom organizacyjnym Spółki, w tym udzielanie wyjaśnień w zakresie wykładni i stosowania przepisów prawa,
  • sporządzanie porad i opinii prawnych,
  • reprezentowaniu Spółki w postępowaniach sądowych i egzekucyjnych,
  • wykonywanie innych zadań w zakresie obsługi prawnej.

WYMAGANIA

  • wykształcenie wyższe prawnicze,
  • wpis na listę radców prawnych lub aplikantów radcowskich (min. II rok),
  • bardzo dobra znajomość prawa cywilnego, handlowego, administracyjnego, gospodarczego,
  • doświadczenie w obsłudze umów handlowych,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę, samodzielności oraz operatywność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • uczciwość, sumienność, dyspozycyjność,
  • znajomość języka angielskiego.

OFERUJEMY:

  • Stabilność zatrudnienia,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia.

Więcej informacji udziela Dział Personalny Fabryki Kotłów "SEFAKO" S.A. w Sędziszowie pod numerem telefonu: +48 41 381 10 73 wew. 405.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego na adres e-mail: elzbieta.wladymiruk@sefako.pl lub dzial_personalny@sefako.pl

Specjalista/Kierownik Projektu

OBOWIĄZKI:
  • przygotowywanie pozyskanych projektów,
  • zarządzanie projektem na etapie realizacji,
  • zarządzanie głównym parametrami projektu ( koszty, zakres, jakość, cena),
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem,
  • organizowanie wewnętrznych spotkań z udziałem osób odpowiedzialnych za poszczególne etapy projektu,
  • analiza ryzyka związanego z projektem, wykonywanie raportów kontrolno-wynikowych z realizacji projektu.

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu,
  • dyspozycyjność.
OFERUJEMY
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • możliwość zdobywania doświadczenia,
  • szkolenia zapewniające rozwój zawodowy,
  • benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym.

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV i list motywacyjny  na adres e-mail:  Dzial_Personalny@sefako.pl  lub przekazanie osobiście w siedzibie Spółki – pokój nr 3 w budynku A (Dział Personalny).

Konstruktor

Praca w biurze w Gliwicach lub w Sędziszowie w Dziale Projektowania Kotłów.

WYMAGANIA:

  • preferowane wykształcenie wyższe techniczne o kierunkach mechanicznych, energetycznych, specjalnościach: systemy, urządzenia energetyczne, kotły, technologia cieplna
  • znajomość programów wspomagających prace projektowe AutoCaD, Inventor, Solid Works, inne
  • umiejętność konstruowania wymienników ciepła, elementów kotłów, w tym wykonywania podstawowych obliczeń cieplnych i wytrzymałościowych
  • dobra znajomość podstawowych zagadnień termodynamiki, wymiany ciepła i mechaniki płynów, wytrzymałości materiałów

OFERUJEMY:

  • stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • pełne wyzwanie i satysfakcja z pracy przy realizacji projektu
  • możliwość zdobywania doświadczenia
  • szkolenia zapewniające rozwój zawodowy
  • możliwość wyjazdów zagranicznych przy realizacji projektu
  • benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym

Więcej informacji pod numerem telefonu 041 3811073 wew. 405.

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie ofert zawierających CV na adres e-mail: elzbieta.wladymiruksefako.pl

 

Spawacz

OPIS STANOWISKA:

Spawanie elementów ciśnieniowych i nieciśnieniowych ze stali węglowej i stopowej przy wykorzystaniu metod manualnych tj. TIG(141), MAG(135), E(111)

WYMAGANIA:

  • aktualne uprawnienia spawalnicze UDT lub TÜV w zakresie metod TIG, MAG, E;
  • co najmniej rok doświadczenia w pracy na obiektach przemysłowych (hala produkcyjna);
  • umiejętność czytania dokumentacji spawalniczej (instrukcje WPS);
  • umiejętność czytania rysunku technicznego w stopniu roboczym jest traktowana jako dodatkowy atut kandydata;
  • zaangażowanie w powierzone obowiązki;
  • brak przeciwwskazań lekarskich do pracy na wysokości powyżej 3 metrów;
  • obligatoryjnie wykonanie próby przedprodukcyjnej spawania złącza celem potwierdzenia umiejętności kandydata i zaszeregowania w grupie kwalifikacyjnej.

OFERUJEMY:

  • praca w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • zakwaterowanie w miejscu pracy;
  • stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
  • konkurencyjne wynagrodzenie stałe i motywacyjne, zależne od doświadczenia i posiadanych umiejętności kandydata;
  • benefity – uczestnictwo w Pracowniczym Programie Emerytalnym.

Więcej informacji pod numerem telefonu 041 3811073 wew. 405