WYNIKI Konkurs - Maskotka Firmowa

13.03.2024

27 marca 2024 roku odbyło się spotkanie podsumowujące konkurs połączone z rozdaniem nagród. Każdy z uczestników otrzymał pamiątkowy dyplom oraz klocki Lego. Dodatkowo wyróżniono dwóch uczestników, do których trafiły elektroniczne darty.

Na wspaniałą ósemkę oraz Zwycięzcę konkursu, czekały hulajnogi elektryczne.

Nagrody, to podziękowanie za wkład w budowanie wizerunku firmy, za chęć współpracy i integrację rodzin i pracowników Spółki.

Zwycięzcą w konkursie został Pan Adam Cetera zdobywając 173 głosy – „ Bardzo dziękuję wszystkim pracownikom Fabryki Kotłów „SEFAKO” S.A., którzy zagłosowali na projekt maskotki wykonany przeze mnie – to bardzo miłe – dziękuję” dodał Pan Adam.

W II etapie konkursu znaleźli się również:

Piotr Obwiosło – 140 głosów

Oskar Kaczmarek – 123 głosy

Maja Olechno – 74 głosy

Laura Trzeszkowska -56 głosów

Klara Kornobis – 25 głosów

Borys Kot – 22 głosy

Agnieszka Jaworska – 12 głosów

Oficjalnie możemy poinformować, iż maskotka Fabryki Kotłów „SEFAKO” S.A. nazywać się będzie WELDUŚ.

Serdecznie gratulujemy wszystkim laureatom, doceniając ich nieoceniony wkład w życie Fabryki Kotłów „SEFAKO” S.A.

Działania są dowodem na to, że zaangażowanie społeczne mają ogromne znaczenie dla budowania silnej i wspierającej się wspólnoty.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Uczestnicy Konkursu "Projekt Maskotki Firmowej dla Fabryki Kotłów "SEFAKO" S.A."

Do konkursu zgłoszono 80 prac plastycznych wykonanych przez Pracowników SEFAKO S.A. oraz ich Rodziny. 

Pracownicy Spółki oddając swoje głosy w dniach 05.03-12.03.2024r, wybrali maskotkę, która zwyciężyła w naszym konkursie. 

Rywalizacja była na najwyższym poziomie i z zachowaniem fair play. Dziękujęmy wszystkim, którzy włączyli się w zabawę i zagłosowali. 

Składamy serdecznie gratulacje dla Zwycięzcy oraz wszystkim biorącym udział w konkursie. Dziękujemy za zaangażowanie w tworzeniu wizerunku Firmy.